دسته‌ها
اخبار

اورجینال بودن افزونه و پوسته های وردپرس

سیاست و اهداف سایت GPHP.IR در زمینه اورجینال بودن افزونه و پوسته های وردپرس

خیلی از سایت ها به صورت رایگان افزونه و پوسته های تجاری و پولی وردپرس را به صورت رایگان جهت دانلود ارائه می دهند.

بعضی از این سایت ها بروزرسانی محصولات را ندارند و نسخه های قدیمی و منسوخ شده را کاربر مجبور است دانلود و استفاده کند.

خیلی از این نسخه های منسوخ شده و قدیمی مشکل امنیتی داشته اند و سپس در آپدیت های بعدی برطرف شده است و استفاده از این نسخه ها می تواند سایت شما را مورد آسیب و حمله قرار بدهد.

بعضی از این سایت ها هم نسخه های به روز را ممکن است قرار دهد اما داخل کدهای پوسته یا افزونه کدهای مخرب و BackDoor کار گذاشته باشند و سایت دچار حمله و سوء استفاده قرار بگیرد.

اورجینال بودن افزونه و پوسته های وردپرس

اما سایت ما این افزونه و پوسته ها را از جای معتبر و مطمئن تأمین می کنید و پس از بررسی از نظر کدهای مخرب و شکستن قفل و لایسنس آنها به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

دانلود افزونه های ضروری وردپرس

می تونید تمام کدهای افزونه و پوسته های وردپرس را با آنتی ویروس های آنلاین مورد بررسی قرار بدهید؛ و یا اگر خودتان در این کار تبحر دارید شخصا بررسی کنید.

برای خیلی ها ممکن است سوال ایجاد شود که چرا ما این محصولات را به صورت رایگان برای دانلود گذاشتیم؛ شاید کاسه ای زیر نیم کاسه هست.

هدف از ارائه رایگان این افزونه ها و پوسته های برتر و پولی وردپرس این است که کسب و کارهای کوچک و نوپا ابتدای شروع کار خود که ممکن است توانایی مالی چندانی نداسته باشند، مورد حمایت قرار بگیرند.

ما محصولات ایرانی که بفروش می رسند را در این سایت قرار نخواهیم داد؛ فقط محصولاتی که خارجی و گران بوده و شاید تهیه آن برای بسیاری مهیا نباشد ارائه می دهیم.

لطفا بعد از استفاده و بدست آوردن توانایی مالی لازم، نسخه های اصلی و اورجینال را از سایت های خود اصلی محصولات خریداری کنید.

این سایت یکی از زیرمجموعه های سایت GETPHP.IR می باشد.

5 دیدگاه دربارهٔ «اورجینال بودن افزونه و پوسته های وردپرس»

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.